2014. június 25., szerda

Szereplők

Születési idő : 1994. május 10.  
Születési hely : Szentpétervár 
Kor: 20
Beszélt nyelvek: orosz, angol, francia
Hobbik: Lovaglás, színház, futás
Oroszországban születtem, 14 éves koromig éltem ott. 
Középiskolát Londonban kezdtem el. Jelenleg is itt élek a nagyszüleimmel. 
Szüleim diplomaták, akik továbbra is Oroszországban élnek. 
Legjobb barátnőm és szinte testvérem: Dasha Petrova. 
Most egyetemre járok, mérnöki szakra.

Születési idő: 1994. október 4.
Születési hely: Moszkva
Kor: 19
Beszélt nyelvek: svéd, litván, orosz, angol, francia
Hobbik: Lovaglás, futás
Oroszországban születtem, 14 évesen koromig éltem ott.
Középiskolát Londonban kezdtem. Jelenleg is itt élek a egyedül.
Édesanyám születésemnél meghalt. Édesapám diplomata.
Legjobb barátnőm: Helena Silverman.
Jelenleg egy éjszakai bárban dolgozok pultosként.

Az 1D-t nem írjuk le, mert mindenki ismeri őket. 
A szereplők tulajdonságaik a későbbiekben bővülnek. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése